Όχι άλλο κάρβουνο (aka No more Charcoal)!

Επειδή έτυχε να βρεθώ σε Νοσοκομείο προχθές το βράδυ, πρέπει να σας διηγηθώ το εξής περιστατικό: Ενώ οι νοσοκόμες πήγαιναν πέρα δώθε, ξαφνικά στάθηκαν κοντά μου και μιλούσαν:

– Ακουσες για μία κοπέλα που ήρθε πριν λίγο κι έκανε απόπειρα;
– Τί πράγμα;
– Μία κοπέλα, πήγε να κόψει τις φλέβες της. Οι γονείς της λένε ότι το κάνει συχνά…

Ευτυχώς κρατήθηκα, γιατί ήθελα να ρωτήσω "Μήπως είχε φράντζα αυτή η κοπέλα;" Τελικά όμως δε ρώτησα…

Ρε που οδεύουμε; Αυτοί οι emo τα παίρνουν στα σοβαρά! Έχουμε ξεφύγει τελείως!

Κατά τα άλλα, μου διέγνωσαν πονοκέφαλο. Αλήθεια. Και δε φταίνε οι άνθρωποι, φταίνε οι γονείς μου, που με σήκωσαν από το κρεβάτι στις 11:30 το βράδυ γιατί φοβήθηκαν μήπως έχω μηνιγγίτιδα, επειδή το κεφάλι μου πονούσε αφόρητα 3 μέρες συνεχόμενα, κι εγώ τους έλεγα ότι είναι ηλίαση, αλλά δεν ένιωθαν. Μου χτύπησαν και μία ενδομυική ένεση με αναλγητικό, και με άφησαν να φύγω…

Εντωμεταξύ, το σώμα γεμάτο μύες είναι, αυτή στον κώλο βρήκε να μου την κάνει; Και δε μπορούσα να περπατήσω όλη την επόμενη μέρα… Γαμώ το φελέκι μου!!!

This entry was posted in Καφρίλα. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε